Bydalen Del 3

 Sista bilderna från Bydalen
 Nyårsafton :)
God mat blev det :)
 Killarna sprutade ut konfetti
 
 
 Jag och Fredde :D
 
 Me and babe :)
 Vi igen :) Här ser ni hur jag såg ut.
Mina pimpade naglar ;)
 Efter middagen blev det spel :) (Bild lånad av Jonna)
 (Bild lånad av Jonna)
Efter att ha haft med denna eldballong i tre år så kom vi äntligen ihåg att skjuta upp den :)
 
 Byebye
 
 Party boys
Nere vid krogen vid tolvslaget :)
Tore sprättar champagnen
 
SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL Kl:00:00 
 Min första nyårskyss :D
 
Fredde och Evelina
Raketer
 Galen norsk ;) haha närå♥
Vi skrev i besök boken :P
 Min kära Tore har en vana att alltid sno med sig glas från resturanger.
Och självklart gjorde han det i Bydalen också och värsta var att ena glaset märkte han inte att han fått med sig fören vi var tillbaka vid stugan haha ♥
 Sista dagen i backen
 Jonna, Tobbe och Tore :)
 Jag i luften ;)
Det var alla bilder från Bydalen.
Jag har spenderat 4 nyårsaftonar där nu och iår blev det sista året där så nästa år så får vi se vart vi firar in det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Maria Sundin

Jag heter Maria Sundin, bor i Östersund. Jag pluggar till frisör så här på bloggen blir det mycket hår och mycket annat. Kontakt:[email protected]




RSS 2.0